Hej hej zimno jest

Wczorajsza sesja z dziewczynami była bardzo śmieszna . Dzięki m.in. śmieszkowi Marcie i Pań .
Martucha powaliła mnie : "Zimnota ludzka nie zna granic" był tak zimno ze nieźle miałyśmy zamarznięte ręce.
Panie z kijkami skomentowąły nasza prace jako : Fotki sobie cykają :D A Martusia powiedziała że zostanie fotomodelką :D Pieski też nas obwąchały ogółem było fajnie i zimno . Zdjęcia wyszły fajnie .Blenda była nam tylko potrzebna jak wyszło słońce :) Tutaj efekty :

"Madzia ja nie umiem sie tym posługiwać"
Blenda Twitty jest niezastąpiona!



















Martusia bd jutro :) 

Komentarze

  1. Przepraszam, zapomniałem postawić punktów! Mój blog ma najlepsze zdjęcia znaleźć blogi na całym świecie. I już dzisiaj kredytów nie może wyglądać. Pocałunki! Mam nadzieję, że nie masz nic, że zdjęcia są tam, ale to jest dawanie kredytu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz