Styczeń/Luty!



Kochani!
Trochę zaniedbałam tego bloga ostatnimi czasy . Przepraszam. Ci , którzy na bieżąco śledzą mojego fanpage'a na facebook'u wiedzą , że w czasie okresu styczeń /luty zrobiłam trzy zimowe sesje zdjęciowe , pięknym dziewczynom : Julii , Natalii oraz Marcie. Również w mieniony piątek odbyła się wystawa fotograficzna, kółka fotograficznego "Światłoczuli" oraz "FotoMx" w Kinie Gwiazda Kętrzyn , na której można było i nadal można , zobaczyć moje 2 prace . W wystawie wzięło udział ponad 50ciu fotografów. Zapraszam do obejrzenia , wystawa wisi do 20.02.13 :)

A o to efekty mojej pracy w styczniu i lutym 2013 :

Mod . Julia Kraszewska :









Mod. Natalia Wanago :







Mod. Marta Kaczmarczyk :









Komentarze

  1. Natalia jest przepiękna, a trzecia sesja chyba najlepsza! : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz