Chorwacja



   Gdy patrzę za okno i widzę tą kolorową jesień , to żółć , zieleń i pomarańcz dominujące na drzewach , kojarzą mi się z chorwackimi zachodami słońca, którymi chcę się dziś z Wami podzielić. Chciałabym ocieplić tą szarą i zimną pogodę tymi ciepłymi zdjęciami pięknej Chorwacji. W tym kraju byłam w wakacje na obozie ze znajomymi, na pewno tam kiedyś wrócę (szczególnie by podziwiać te piękne krajobrazy) :)
Dość gadania , łapcie trochę słońca ode mnie na dobranoc i na dzień dobry :












Komentarze

  1. gdzie to ? co za wyspa ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraljevica (chyba tak sie pisze) . Na pierwszym zdjęciu jest widoczna wyspa KRK i most Krycki . Wodospady i lazur to Park Narodowy Jezior Plitwickich-raj!

    OdpowiedzUsuń
  3. ah, tak myślałam, byłam w tym roku na KRK ale tylko chwilowo, potem przenieśliśmy się na PAG :)
    pozdrawiam J ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz