Recenzja fotoksiążki Saal Digital


    Dzień Dobry, 

       Pewnego dnia zapisałam się do testowania nowej fotoksiążki od Saal digital Polska.                      Po rejestracji otrzymałam kod rabatowy ze zniżką na wyrób fotoksiążki.  Wcześniej, nie korzystałam z usług fotograficznych tej marki, więc byłam bardzo ciekawa efektu końcowego. Ściągnięty program oferowany przez Saal Digital aby stworzyć fotoksiążkę, jest łatwy w użytkowaniu, więc każdy laik powinien dać sobie radę.
Postanowiłam, że moja fotoksiążka będzie zawierać zdjęcia z sesji fotograficznej wykonanej zimą przez Mazurskie Śluby. Zdjęcia od Piotra są zrobione profesjonalnie więc miałam pewność, że nie będzie żadnych rozmyć czy uwydatnionych pikseli. 

     Fotoksiążka wykonana jest z matowej okładki oraz matowego papieru fotograficznego. Wykonanie i jakość wydruków, można śmiało stwierdzić, jest na wysokim poziomie! 
Na pewno jeszcze wrócę do usług Saal Digital, ponieważ posiadają w swojej ofercie wydruk zdjęć, fotoobrazów, kartek, plakatów i innych produktów.









Gorąco polecam wszystkim, którzy pragną mieć profesjonalnie wydrukowane swoje wspomnienia! 

Komentarze