Fotozeszyt od Saal Digital


Dzień Dobry w nowym roku! 

Świąteczny czas już za nami, ale mam dla Was pomysł na noworoczny lub walentynkowy prezent dla swojego partnera lub partnerki czy też rodziny! 
W moje ręce trafił kolejny produkt marki Saal Digital a był to mianowicie Fotozeszyt wykonany z najwyższej jakości materiałów. 

 Fotozeszyt wykonany został dość solidnie, przy zamówieniu obawiałam się że zdjęcia będą wypadać z kółek, jednak papier fotograficzny jest na tyle gruby ze moje obawy prysły. Zdjęcia, choć niektóre wykonanie telefonem, nie są rozpikselowane ani dziwnie rozciągnięte. Okładka produktu zabezpieczona jest dodatkowo mleczną nakładką dzięki czemu nasz fotozeszyt jest dobrze chroniony przed otarciami i rysami. 
Niestety nie posiadam wielu zdjęć produktu, ponieważ był on niespodzianką, która została otwarta dopiero na statku :) 


Aby stworzyć produkt należy ściągnąć program na swój komputer, wybrać odpowiedni format jaki nas interesuje i do dzieła! Kreator jest dość prosty w obsłudze i poradzi sobie z nim każdy. Jeżeli mamy problemy z dopasowaniem zdjęcia, możemy wybrać ramki, które umożliwią nam odpowiedni podział stron np. na cztery równe części w których umieścimy nasze wspomnienia. Dodatkowym atutem  jest dodawanie napisów czy też innego tła niż tylko podstawowe białe. Mój fotozeszyt powędrował w ręce mojego chłopaka i popłynął z nim w rejs, więc niektóre tła były dobrane pod dane wspomnienie. Wspomnie jeszcze, że od momentu zamówienia do otrzymania paczki minął chyba niecały tydzień, więc to naprawdę ekspresowe i precyzyjne wykonanie! 
Serdecznie polecam wszystkie produkty firmy Saal Digital! 




Komentarze